perjantai 27. maaliskuuta 2020

Erilaiset ihmiset

On olemasa erilaisia ihmisiä , vammaisia ja ei vammaisia ihmisiä . vammainen tai ei vammainen . silti jokaisella ihmiselä on tunteet ja mielipiteet ja eri kiinostus aiheet , jopa liikunta ja sokeila ja kuuroila ihmeiseilä on kansa mielipiteet ja tunteet ja omat kiinostus aiheet .

Minä itse olen lievästi kehitys vammainen se ei näy mussa mutta joitenkin asioden opiminen on hieman hidasta , ja joitakin asiota en opi vaikka kuinka haluaisin ja yritäisin niin ei niin ei .



Minä olen olut vammainen ihan pienestä pitäen . Ja olen kokeenut sekä fyysistä kiusaamista että pyyskistä kiusaamista . Mun selän takana on puhutu p.... Ja minua on myös syrjitty. Kaikki on tapahtunut koulu aikoina.

ja olen hiljatain huomanut että myös selaista tapahtuu ihan selaisille ihmisille jotka ei oo vammaisia .kaikkia kokemuksia en minä tule tänne julkaisemaan

- Enemän nyt meitin sitä että miksi ihmisiä pitää kiusata
- Ja miksi pitää puha toisten ihmisten selän takana pahaa miksi ei voi puha suoraan

En tarkoita että kaikki tekee niin mutta jotkut

Yksi asia on saletin varma tapahtu se kiusaaminen miten tahansa niin se jätää sille ihmiselle arven
oli se vamainen tai ei vammainen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti