tiistai 13. joulukuuta 2016

Ihmeelin uni

Mä tässä yksi yö. Näin ihmeellistä unta . Siinä unessa mä olin asuntolassa. Ja mun naaman kuvan vieressä, oli yhden toisen tyttön naama kuva. Ja me oltiin nukumassa, kun yhtä äkkiä, meidän huoneiden keskelle. Ilmeisty ilta laukku joka oli valkoinen, ja siinä oli kultaiset reunat. Ja yhtä äkkiä alkoi ,laulu mä sua kaipaan yli kaiken yli alta  viriran tuolta puolen . Ja sen jälkeen ihmeen pelotavan äänelä mutta laulun sävelleen tahdissa mutta hieman kovemalla äänellä . Lause joka meni näin , Mutta mä tiedän susta kaikken . Eli lyhenytäsä versiossa se meni näin . Kaksi kuvaa , ilta laukku . Laulu

Mä sua kaipaan yli alta virran tuolta pulen . Mutta mä tiedän susta kaiken. 

Ja mä heräsin ton toisen lauseen jälkeen säpsähtäen . Ooteko te nähneet ihmeelisiä unia jos oote niin milaisia .

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti